Helsinkiläinen Rainbowlicker lunastaa, u know

Mulla nousi tietysti pieni epäluulo, kun Rainbowlickerin esittämän musiikin lajityypiksi ilmoitettiin laserpunk. Että jos genren nimi on noin teennäinen, minkälaista poseerausta se muu sitten onkaan?

Mut ei kai tyyppejä voi syyttää poseerauksesta, jos ne on niin stylejä, että niiden ei tarvi erikseen poseerata. Ja jos ne tekee niin tyylikästä musiikkia, ettei niiden tarvi erikseen alleviivata sen tyylikkyttä, niin mitäs tässä on piruiltavaa.

Kun biisi on kova, se on kova.

Svart julkaisee Rainbowlickerin debyyttialbumin I Saw the Light But Turned It Off tammikuussa 2017.

Mä oon Antti. Stop, Shake, Honey, Go on Facebookissa, ja mä oon esim. Twitterissä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s