Disco Ensemblen uusi biisi Fight Forever on hitti niin kuin hitit ovat

Johan siitä oli kesällä puhetta, että Suomen top5 altsupumppu Disco Ensemble on tekemässä paluuta tänä syksynä.

Tai mikä altsupumppu? Bändin tuore single Fight Forever on tyylipuhdas poppiralli tanssittavalla rumpukompilla, pumputtavalla säröbassolla, kasarisynilla ja kivalla kertsillä. Ehkä jopa vähän liian kivalla. Ok biisi, osaavan bändin biisi, valmista kamaa.

Ihan toinen juttu on tää sinkun kansitaide. Että brittisotilaan parturinvati-kypärä terminaattorilla, jota on ammuttu päähän. Ja kakattu päähän by a bird. Terminaattorilla on kultahammas, koska hitto miks ei? Ja mitäs tossa, missä olis nenä, jos Terminaattorilla olis vielä nenä? Hämähäkinseitti? Plus silmät kuin monokkelit, mutta kaks.

Eli siis fight forever, mutta tää ihmistenalistusrobotti on kuitenkin kuollut. Että miten niin forever?

Pitäisköhän mun yrittää kuunnella tän biisin sanoja kans?

Mä oon Antti. Stop, Shake, Honey, Go on Facebookissa, ja mä oon esim. Twitterissä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s