Porches tekee hyvää indietä + John F. Kennedyn pep talk just sulle ja mulle

Mä oon kuunnellut musiikkia ns. intohimoisena elämänvalintana aika kauan jo, ehkä jotain 30 vuotta. Eli halunnut löytää uusia biisejä ja bändejä, ja aika ajoin vanhoja biisejä ja bändejä.

Vielä viime vuosituhannella vanhojen yhtyeiden etsiminen oli ihan yhtä jännittävää ja mielenkiintoista kuin uusienkin. Syynä oli tietysti se ilmeinen, eli kun nettiä ei ollut, bändien bäkkiskatalogit eivät olleet tuosta vaan saatavilla. Joskus 90-luvulla mun piti esim. etsiä viikkokaupalla Pelle Miljoona Oy:n Moottoritie on kuuma -albumia, kun ei sitä saanut mistään. Samaan aikaan vaiks Miettisen Räkärodeo oli elintärkeä radio-ohjelma uusien tuntemattomien bändien diggailussa. Jännää aikaa, mut samalla vaikeeta aikaa.

Aika usein mä oon miettinyt, miks mä ja aika iso osa mun musadiggarikavereistani pitää 90-lukua jotenkin kauniimpana ja puhtaampana vuosikymmenenä tähän nykyiseen verrattuna. Kysyin viime yönä asiaa hyvältä ystävältäni John F. Kennedyltä, joka sanoi mulle näin:

”Antti boy, we choose to go to the Moon in this decade and do the other things, not because they are easy, but because they are hard; because that goal will serve to organize and measure the best of our energies and skills, because that challenge is one that we are willing to accept, one we are unwilling to postpone, and one we intend to win.”

Mä kiitin Kennedyä, että sillä on aina aikaa kuunnella mun huolia ja aina aikaa kannustaa ja tukea. Lisäks se sanoi, että mun kannattaa kuunnella Porchesia, koska se on just nyt diggaillut sitä ihan kybällä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s