Telemanin Düsseldorf nousi vahingossa mun tän vuoden suosikkibiisiksi

Mulla on tapana lenkkeillä nykyään ja hoitaa takapihaa ja siivoilla varastoa ja pystytellä aitoja ja leikkiä lasten kanssa leikkipuistoissa ja potkia palloa. Sillain, että mulla on kuulokkeet korvissa ja jotain musiikkia soimassa, aika usein jotain omatekemiä soittareita tai arvioitavaksi annettuja albumikokonaisuuksia, mutta säännöllisesti myös Spotikan Discovery-soittiksen biisejä.

Pari kolme viikkoa sitten Sporifyn algoritmi oli määrännyt mun kuunneltavakseni lontoolaisen Telemanin singlen Düsseldorf. Aluks mä kuuntelin sitä, että joo kiva joo, sitten että hei täähän on aika kova ja loppuvaiheessa, että jumalauta kuinka magee tykitys! Painoin biisi repeatille ja soitin sitä seuraavat puolitoista tuntia. Takapihan aita nousi mukavasti biisin tahdissa tanssahdellen.

Yleensä mä suurkulutan tänkaltaiset biisit aika nopeasti loppuun, ehkä päivässä tai kahdessa. Mutta Düsseldorfiin en oo kyllästynyt. Siitä on hyvinkin saattanut tulla mulle tän vuoden soitetuin biisi, topkolmonen joka tapauksessa.

Siitäkin huolimatta, että vasta viime perjantaina tajusin, että tässä lauletaan ”guy from Düsseldorf” eikä ”girl from Düsseldorf”.

Mä oon Antti. Stop, Shake, Honey, Go on Facebookissa, ja mä oon esim. Twitterissä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s