Mun on pakko kertoa, et oon yhä ihan ihastunut Cina Poladaan

Se on tosi kiva, kun kuuntelee jonkin uuden biisin ja on ihan innoissaan siitä, ja vasta ehkä tunnin intoilun jälkeen malttaa tsekata, että mikäs bändi tää nyt onkaan. Ja sit on VIELÄ ENEMMÄN INNOISSAAN, kun huomaa bändin / artistin olevan Suomesta.

Mulle on käynyt näin aika monta kertaa, mut ns. jalat alta -menolla vain kaksi. Ensin vuonna 2011, kun Burning Heartsin Into the Wilderness ilmestyi, ja sit syksyllä 2015, kun Cina Polada julkaisi ensimmäisen biisinsä Y.D.D.M.

Jos elät rikasta, indiemusiikin kyllästämää elämää, Cina Polada lienee sinulle tuttu, mutta kerrataan. Vielä reilu vuosi sitten kyseessä oli Hilla Miettisen yhden hengen dreampopahtava indieprojekti. Suht pian hän kokosi ympärilleen bändin, johon kuuluvat nykyään Tatu Miettinen, Nita Mattila, Teemu Miettinen ja Tony Salo. Cina Polada on julkaissut kaikkiaan kolme biisiä (Face 2 Face, Growing Up ja Y.D.D.M. ) ja sillä on takanaan tukku keikkoja (muun muassa Freedom Festivalilla, Lost In Musicissa ja Linnanmäen Valokarnevaalissa).

Bändin musiikki on just sellaista indiepoppia, joka oli niin suosittua vuosikymmenen vaihteessa, että se melkein kuoli pois epämuodikkaana. Mut eihän näin ihana musiikki mene koskaan pois muodista.

Tämä bändi ei ole vain seurannassa, VAAN SUPERSEURANNASSA!

Mä oon Antti. Stop, Shake, Honey, Go on Facebookissa, ja mä oon esim. Twitterissä.

Yksi kommentti artikkeliin ”Mun on pakko kertoa, et oon yhä ihan ihastunut Cina Poladaan

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s