Kids Music aka jälleen yksi esimerkki Johannes Leppäsen neroudesta

Niin siis kaikki ne, jotka on tarpeeksi nörttejä ottaakseen selvää siitä, kuka missäkin bändissä soittaa, tietää oikein hyvin, että Johannes Leppänen soittaa niissä kaikissa.

One Quart Magazine listas kivasti, että niiden tunnetuimpien, French Filmsin ja Teksti-tv 666:n lisäksi Johannes vaikuttaa ainakin seuraavissa: Kids Music, Kynnet, Twelve Steps, Spectral Rays ja Holy Seeds. Ja sit vielä hänellä on ”jotain soolojuttuja”. Olikohan se vuonna 2014, kun Lost In Musicissa Johannes soitti ensin French Filmsin riveissä täyspitkän keikan Pakkahuoneella, minkä jälkeen juoksi täbömaksimilla Dorikseen, jotta olisi ehtinyt Teksti-tv 666:n kanssa lavalle.

Kun se tykkää siitä.

No aika moni muukin tykkää kaikesta, mutta harva on yhtä hyvä. Jos siis vaikka taas fiilistellään Kids Musicin ainoaa julkaistua biisiä Camera (joka ilmestyi maaliskuun puolessa välissä), niin sehän on ihan ässä. Yksinkertainen melodia, kitarat kunnon säröpöröä ja tarttuva kertsi. Soundi just sieltä, mistä suurin palanen esim. mun musiikkimakuani on haettu.

Lisää kaikkea tällaista, eiks nih?

ps. Sori tosta artikkelin kuvasta. Mä en tiedä mitä tapahtui, mut äkkiä siinä oli avaruus ja tähtiä.

Mä oon Antti. Stop, Shake, Honey, Go on Facebookissa, ja mä oon esim. Twitterissä.

Yksi kommentti artikkeliin ”Kids Music aka jälleen yksi esimerkki Johannes Leppäsen neroudesta

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s