5 syytä, miksi Kasperista voi tulla erittäin suosittu

Helsinkiläinen laulaja-lauluntekijä Kasper on poikkeuksellinen artisti, monestakin syystä. Tai ainakin viidestä.

Jo hyvän aikaa musiikkia tehnyt ja sitä esittänyt mies on julkaissut tänä vuonna kaksi singleä, rauhallisen unipopliihottelun Mä täytän aikaa (feat. Karin) ja astetta energisemmän unipopliihottelun Tunnetkohan sä niin.

Mä uskon, että Kasperilla on mahdollisuuksia suosituksi artistiksi, koska…

  1. Hän on persoonallinen. Kasperin lauluääni on herkkä, mutta ei voimaton. Hänen biisinsä ovat kepeäsoundisia ja monipuolisia, mutta hyvin kaukana kotikutoisesta. Hänessä on indietä ja valtavirtaa, ja hieman psykedeliaakin.
  2. Hän osaa kirjoittaa biisejä. Esimerkiksi Mä täytän aikaa on melodialtaan tarttuva, mutta ei sinne päinkään ns. halonhakkaushitti. Yhtä aikaa helppo ja kuuntelua kestävä.
  3. Hänellä on valtava itseluottaus. Kasperilla on esimerkiksi pokkaa coveroida livenä Thelonius Monkia, ja vielä osaamista hoitaa homma kotiin.
  4. Hänen musiikkinsa vaatii ratkaisemista. Kasper ei luultavasti putoa ekalla kuuntelukerralla suurelle yleisölle, KOSKA hän on persoonallinen, taitava ja itseensä luottava. Mutta JOS suuri yleisö oppii ottamaan vastaan hänen musiikkinsa, se ei tule päästämään siitä irti.
  5. Hän on yhtä aikaa ajanmukainen ja ajaton. DJ Polarsoulin tuotanto on tätä päivää, mutta Kasper voisi imagonsa ja melodioidensa puolesta olla Love Recordsin katalogista. Esimerkiksi vertaukset Pekka Strengiin eivät ole mitenkään kaukaa haettuja.

Odotetaan paljon.

Mä oon Antti. Stop, Shake, Honey, Go on Facebookissa, ja mä oon esim. Twitterissä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s