Juice Normaalin uusi biisi on rautaa, voi juma…

JOO JOO JOO! Juice Normaali julkaisi juuri uuden biisin Mä haluan sun pääkallon. Ja jumalaut’ kun potkii! Biisissä fiittaa Sipe Sexihullu (eli kuka?) ja se on erittäin ärhäkkä tapaus. Enemmän kasikakkosta, mutta myös seiskaseiskaa. Rokkenrollia.

Niille, jotka vasta tutustuvat tähän bändi-ihanuuteen, kerrottakoon, että Juice Normaalissa soittavat Teemu Bergman (Pää Kii, Kakka-hätä -77), Joni Ekman (Lähtevät Kaukojunat, Achtungs), Mikko Siltanen (Räjäyttäjät, Talmud Beach) ja Antti Leppäniemi (Lapinpolthajat, The Heartburns).

Sanatkin on kivat, eiks?

mä haluan sun pääkallon
typerin mutsinnussija päällä maapallon
vittuun teidän vintagepuodit
kympin tuopit ja ironiset muodit

mä haluan sun pääkallon
poistan sut keskuudestamme vaikka väkivalloin
tarjoon sulle kunnon nokat kokaiinii
puolet spiidii ja loput krokodiilii

mä haluan sun pääkallon
potkin sun kommaripersees täältä vittuun niinku stallone
sulla ei ole oikeutta elää
ei sunnuntaibrunsseja enää

Mä oon Antti. Stop, Shake, Honey, Go on Facebookissa, ja mä oon esim. Twitterissä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s