Miten perseessä mä luulin, että Ursus Factory on ulkomainen bändi?

Sen siitä saa, kun on ihan paska jätkä ja laiska ja muutenkin perseestä. Niin kuin yours truly. Yours truly on nimittäin niin paska jätkä ja laiska ja muutenkin perseestä, että yours truly käyttää esimerkiksi sellaisia saatanan perseestä olevia ilmauksia kuin ”yours truly”, ihan samaan tapaan kuin yours truly jotenkin luuli aika todella kauan, että Ursus Factory on ulkomainen bändi. Ja vaikka mä seuraan tosi paljon ulkomaista musiikkia, niin kyl mä aika paljon enemmän vielä seuraan kotimaista. Ja vaikka Teppo Vapaus kirjoitti esimerkiksi aika ison jutun kesäkuun Soundiin bändistä, niin silti saatana ei tää kova pää saatana ota tietoa vastaan saatana.

Joo-o, näin ollen vasta tänä aamuna kuuntelin ensimmäistä kertaa Ursus Factorya, että kappas kehveleissöniä, täähän on paitsi kotimainen, myös IHAN PERKELEEN KOVAA ROKKENROLLIA!

Bändiin kuuluvat kitaristi-laulaja Jussi Pelkonen ja rumpali Aleksi Ripatti. Musatyylit heittelevät hysteerisesti laidalta toiselle garakepunkista kitaranvingutusprogeen. AIKA HELVETIN KOVA, Pää kii -henkinen Kaikki on niin vitun ihan jees on oiva esimerkki ensimmäisestä, pari päivää sitten julkaistu Hääyö toisesta.

Vahvaan tsekkailuun & diggailuun.

Mä oon Antti. Stop, Shake, Honey, Go on Facebookissa, ja mä oon esim. Twitterissä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s