Rami Vierula alkoi tehdä suomenkielistä lofi-unipoppia ja on mahtava siinä

Se ei tulle yllätyksenä, että mä tykkään tosi paljon Rami Vierulan tekemisistä. Delay Trees on kuulunut kotimaisiin suosikkiyhtyeisiini jo vuosia, ja Vierulan sooloprojekti 23:23 oli sen vanhan blogin vakiokamaa. Mä itse asiassa kirjoitin vuonna 2012 23:23:sta sen verran sympaattisen lauseen, että sitä siteerattiin niin Rumbassa kuin Flow-lehdessäkin.

Niin että siinä mielessä fanitushistoriaa on.

Joo, siis. Rami kirjoitti 23:23:n Facebookiin tänään seuraavalla tavalla:

Hey folks, I changed the name of the page since 23:23 is on hiatus for X amount of years. If you’re not interested in following my musical journey under my own name, feel free to unlike. Thanks to everyone for the support 23:23 has gotten, it’s a new era now. PS. If there’s a new 23:23 album coming at some point, it’ll be a X-Mas album. This was a promise I made to my friends. New music by Rami Vierula coming later this week. Peace.

Uutta suomenkielistä materiaalia on jo ollut hetken aikaa kuunneltavissa, ja eihän sille mitään mahda, että tää menee mun indiemusamaun keskukseen. Kaikuilevaa unipoppia lofi-soundeilla, ei kuitenkaan liian. Itse biisit just tarpeeksi piiloitettu muodon sisään, jotta helpompaan musiikkimalliin tottuneet putoavat kelkasta, mutta malttavaiset saavat palkintonsa. Sanat romanttiset, tunnelmat raukeat.

Loppuvuodesta ilmestyy Vierulan ensimmäinen suomenkielinen EP Häilyt ja Synnyt. Toivottavasti se sisältää lisää sellaisia biisejä kuin Taikoja ja Kadotettuna ovat.

Mä oon Antti. Stop, Shake, Honey, Go on Facebookissa, ja mä oon esim. Twitterissä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s