Johannes Leppäsen bändi Kids Music julkaisi biisin koska niillä on keikka, joskaan mä en tiedä missä

Muistaaks jengi Kids Musicin? Se oli se kiva yhtye, josta mä kirjoittelin kuukausi sitten. Tai siis hyvä yhtye, joskaan mä en oo vieläkään ihan varma, kuinka projekti se on ja kuinka oikea bändi. Että verrattuna Teksti-tv 666:een tai French Filmsiin, niin ei yhtä aktiivinen ja maineikas kuitenkaan.

Mut siis Kids Musicilla on jossain keikka, mut mä en tiedä missä, enkä hetken etsimisellä löytänyt mistään tietoa. Johannes laittoi asiasta Facebookiin sellaisen some-ajan teaserin, kun kertoi, että esiintymisen kunniaksi hän julkaisee netissä uuden biisin (tai demon) Twins of Pearly Bay, mut vaikeni konsertin ajasta ja paikasta.

Niin, että käytännössä mä en tiedä mistään mitään, jotta hittoiks tässä.

Sen verran kivaa musiikkia tää on silti, että taidan tehdä jotain falafel-sössömössöä ruoaks ja sit illemmalla painaa itseni glögillä ja viinillä riemukkaaseen pikku hiprakkaan.

Mä oon Antti. Stop, Shake, Honey, Go on Facebookissa, ja mä oon esim. Twitterissä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s