Sin Cos Tan coveroi Hanoi Rocksin Dead by X-Masin – mut onks tää kannanotto lihansyöntiin?

Jori Hulkkonen osaa valita hyvät lainabiisit tulkittaviksi. Mies ja Elämä -projektin versiot I’m On Firesta (Vaimon faija), West End Girlsistä (Turussa) ja Oxygenestä (Kostea tuuli) ovat nousseet likilegendaarisen legendaarisiksi, joten odotukset Sin Cos Tanin (Hulkkonen ja Juho Paalosmaa) Hanoi Rocks -coverista olivat heti perusnormaalia korkeammalla.

Ja komeahan se on, hyvin sincostanmainen. Sellainen, josta bändin fanit pitänevät erittäin paljon – ja biisin kuuntelevat satunnaiset Hanoi Rocks -diggarit eivät.

Mut siis toi sinkun kansi (tai mikä toi Soundcloud-kuva on). Siinähän on possu possunen, syötäväksi suunniteltuna. Niin kuin joulukinkku ainakin, joskaan just peräpuoli ei ole kuvaan mahtunut.

Ja kun nyt olen lisäksi kuunnellut parikymmentä kertaa sen yhden kohdan ajasta 1 min 10 sek eteenpäin, niin eikös vain Paalosmaa laula: So here I’m all dressed in white / While you’re drinking up my best red SWINE. Alkuperäisessä lauletaan tietysti best red WINE.

Lienee kätkettyä sisäpiirin huumoria, ja vaikka mä en sisäpiiriin kuulukaan, oon aika kova jäbä havaitsemaan kätkettyä sisäpiirin huumoria.

Mä oon Antti. Stop, Shake, Honey, Go on Facebookissa, ja mä oon esim. Twitterissä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s