The xx:ltä tuli toinen uusi biisi ja se on parempi kuin se eka

Ihan tosi mä olin jo valmiina musiikkiharrastuksen tappavimpaan tunteeseen, tylsähtäneeseen pettymykseen.

The xx:n takaisinpaluusingle On Hold meni aika monella läpi, koska se oli uusi biisi ja jotenkin tuttu ja paljonkin odotettu. Vaikka sit se kuitenkin soundillisesti, tuotannollisesti ja ihan biisinäkin oli keskinkertainen läpsyttely.

No tää toka on jo parempi. Biisi on tällä kertaa esimerkiksi muistettu säveltää.

Ehkä on niin, että tuleva albumi ja Flow’n ensi kesän keikka eivät olekaan täysin odotuksia vailla.

Mä oon Antti Granlund, radiojäbä ja musiikkikirjoittaja. Stop, Shake, Honey, Go on Facebookissa, ja mä oon esim. Twitterissä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s