Tää Lokkien Uskot säkin taikaan -cover on muuten taivaallinen

Mä oon tehnyt viime päivät paria asiaa: laittanut järjestykseen vuoden 2016 parhaita biisejä (taitaa tulla peräti top50) ja kuunnellut Lokit-yhtyeen pari vuotta sitten tulkitsemaa Uskot säkin taikaan -biisiä.

Alkuperäinen Do You Believe In Magic oli vuosina 1965-1969 vaikuttaneen The Lovin’ Spoonfulin tekosia. Suomenkielisen version teki 70-luvun lopulla Woude, jonka energisen otteen Lokit on ottanut myös oman repäisynsä lähtökohdaksi. Mä tykkään siitä enemmän kuin monesta muusta asiasta.

Erityisesti se kohta tossa kitarasoolon jälkeen, se jossa lauletaan: ”Uskot säkin taikaan / nuoriin sydämiin / kuinka pimeys alkaa jo väistymään / Se on taikaa, kun elää saa eikä mikään voi enää masentaa / Mä uskon taikaan, joka vapauttaa / Mä uskon tulevaisuus meidän on”, niin se on sillain tosi viaton ja tosi kaunis kohta, ja tässä parina hetkenä mä oon melkein uskonut siihen.

Lokit julkaisi vuonna 2016 myös omaa musiikkia, mut siitä lisää sit esim. mun best of 2016 -listassa.

Mä oon Antti Granlund, radiojäbä ja musiikkikirjoittaja. Stop, Shake, Honey, Go on Facebookissa, ja mä oon esim. Twitterissä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s