Jos sä haluut hyvän fiiliksen, sä katsot Kynsien uuden videon, koska siitä tulee hyvä fiilis

Tiedätkö sellaisen jutun, kun kesken kaiken joku yht’äkkiä karjahtaa: ”A-PAPA-UUMMAAMMAU-PAPA-UUMMAAMMAMAU!” ja koko huone sekoaa? Että PAIDAT POIS SAATANA, nyt painetaan rokkenrollia ja unohdetaan missä ollaan, keitä ollaan, paljonko ollaan ja minkä vuoksi ollaan.

Tai sellaisen, mitä mulle kävi joskus kauan sitten, että kun olin No Means Non keikalla Tampereen Klubilla, mun vieressä olevalla tyypillä oli niin kova meno, että hän iski ekan biisin aikana lasituopin rikki päähänsä, sai otsaansa helvetillisen kokoisen verta vuotavan haavan, joutui lasarettiin paikattavaksi, mutta ehti vielä ennen konsertin loppumista takaisin pogoamaan?

Että se se vasta on sitä, miksi rokkenroll on niin kova juttu, ja miksi mä oon aina niin hirveän onnellinen kuunnellessani musiikkia, joka on rokkenrollia.

Kynnet on.

Tykkään kauheasti.

Kantsii hankkia …menee poks -kasetti, jos sellaisen jostain vielä saa. Ja kuulemma vinskakin on tulossa, että sitäkin kannattaa odottaa. Ja tietysti jos vielä et oo kuunnellut, niin nopsaan kuuntelemaan biisi nimeltä TIKUSTA ASIAA.

Ja tietysti Lapinlahden Linnutkin on kova, biisinsä ansainnut.

Mä oon Antti Granlund. Stop, Shake, Honey, Go on Facebookissa, ja mä oon esim. Twitterissä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s