Satellite Stories on aina vain loistava, vaikka madafakkerit ei sitä tajua

Melkein yhtä kauan kuin Stop, Shake, Honey, Go on ollut olemassa, olen vuoroin kehunut, vuoroin puolustanut oululaista Satellite Storiesia. Two Door Cinema Club -kopioksi ja hengettömän landfill indien sanansaattajaksi uransa alkuvaiheessa haukuttu nelikko on ulkopuolisten turvanpärryytyksestä huolimatta pääsemässä jo yhdeksän vuoden ikään – ja siinä sivussa kasvanut Suomen tunnetuimmaksi indiekokoonpanoksi Euroopan pelikentillä.

Neljännen albuminsa kevään korvilla julkaiseva yhtye promoaa tekosiaan keikoilla. Maaliskuussa Satellite Stories nähdään Saksassa, Sveitsissa, Hollannissa, Briteissä, Espanjassa, Ruotsissa ja toki myös Suomessa. Päivä on 24. maaliskuuta ja paikka Helsingin Kuudes Linja.

Luvassa on Confettin kaltaista tanssittavaa ja melodista indiepoppia, loistavia kertosäkeitä ja hyvää menoa.

Sano sille kyllä.

Mä oon Antti Granlund. Stop, Shake, Honey, Go on Facebookissa, ja mä oon esim. Twitterissä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s