Tää Mirel Wagnerin Ramones-cover on tosi pelottava ja maaginen ja liian lyhyt

Kolmisen kuukautta sitten Mirel Wagnerilta julkaistiin Ramones-tulkinta, jota mä oon kuunnellut viime viikkoina aika paljon. Ja vielä enemmän paljon siihen nähden, että se on minuutin mittainen.

Biisi tehtiin The Ring -elokuvan ohjaajan Gore Verbinskin psykologiseen trilleriin A Cure for Wellness. Tai ainakin sen raileria varten, en oo nähnyt leffaa, joten en tiedä sen roolia hurjuuksien äänellisessä kuvittamisessa.

Voi kun Mirel Wagner tekisi albumin, joka olisi tätä tyyliä.

Voi kun.

Mä oon Antti. Stop, Shake, Honey, Go on Facebookissa, ja mä oon esim. Twitterissä.

Yksi kommentti artikkeliin ”Tää Mirel Wagnerin Ramones-cover on tosi pelottava ja maaginen ja liian lyhyt

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s