Pitsanaama lienee Suomen paras folkpunkkia soittava coverbändi

Viime päivät mä oon kuunnellut aika paljon Teemu Bergmanin ja Vekku Vartiaisen viime vuonna perustamaa coverbändiä. Parhaiten Pää Kiistä, Kakka-Hätä 77:sta ja Anal Thunderista tutut jäbät soittavat Pitsanaama-yhtyeineen riisuttuja folk-versioita Bergmanin biiseistä. Ja nää versiot on kyl mahtavia.

Jos esimerkiksi (Mut ku se on) Lääkärin määräämää oli Kakkiksen esittämänä aika helkkarinmoista kohkausta, folkpunkiksi käännettynä siitä tulee hauska ja menoltaan maistuva ralli. Maailman parhaalla kaaoskazoosoololla. Elämä on huora ja Kytänsoittajien Töölö palaa ja kuolee on nekin komeita vetoja.

Lokakuussa tyypit kuvailivat bändiään näin: ”Aikuiset miehet harrastuksineen tällä kertaa akustisesti, vittu jee. Totaalista ajan ja hapen tuhlausta.”

Hurmaavaa.

(Kuvan Teemu Bergmanista otti Tuomas Vitikainen.)

Mä oon Antti. Stop, Shake, Honey, Go on Facebookissa, ja mä oon esim. Twitterissä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s