Robert Ensio Niemistön biisi Makkaraperunat on jäänyt aivan liian pienelle huomiolle

Mulla on kaksi tosi hyvää lapsuusmuistoa makkaraperunoista. Ekaks se, kun aikanaan pikkujäbänä, ehkä päiväkoti – ekatokaluokka isällä oli tapana kysyä multa ja mun siskoltani, että pitäisikö hänen hakea Pallopojalta koko perheelle makkaraperunat. Ja me huudettiin yhteen ääneen: ”JOOOOOOOOOO!” Ja sit isä haki ja me syötiin ja meillä oli tosi ässä fiilis kaikilla.

Ja sit toinen, kun isä ja äiti laittoi joskus lauantaisin makkarat siihen kummaan kiuaspussiin ja paistoivat ne, ilman, että kukaan tuli kertomaan, että kun se rasva siitä ensin tirisee siihen pussiin, että jos se pussi repeää, niin ne rasvat valuu kiukaalle ja ehkä syttyy palamaan ja polttaa tän koko talon. Että kukaan EI tullut saarnaamaan mistään paloturvallisuudesta, vaan me syötiin innoissamme lauantai-iltana HK:n sinistä ja ranskiksia ja meillä oli tosi ässä fiilis kaikilla.

Itä-Hollola Installaatiosta tuttu Robert Ensio Niemistö julkaisi muutama päivä sitten biisin Makkaraperunat. Se ei kerro makkaraperuinoista oikeastaan, mutta silti kun mä soitan sitä sterkoista ja hyvät tyypit on vieressä kuuntelemassa, niin meillä on tosi ässä fiilis kaikilla.

Mä oon Antti. Stop, Shake, Honey, Go on Facebookissa, ja mä oon esim. Twitterissä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s