Miten median pitäisi käsitellä Chisun, Cheekin, Jenni Vartiaisen ja muiden supertähtien musiikkia? [vlog]

Jee. Mä tein pari viikkoa sitten vlogin Jenni Vartiaisen pehmeästä kohtelusta. Sen pääasiallinen ihmetyksen aihe oli, miten Vartiaisen normaalista (ja kiltistä ja seksittömästä) kutubiisistä Turvasana oli äkkiä tullut vuoden eroottinen huippuhetki. Väitin ns. yleisenä totuutena, että suomalaiset viihdetoimittajat eivät ajattele itse, vaan toistavat kiltisti sen, mitä Vartiaisen promotiimi heille tiedotteissaan tarjoaa. Koska niin se menee, eikä vain Vartiaisen tapauksessa, vaan myös muiden supertähtien.

No moni kehui, mut aika moni toimittaja, promoottori ja Jenni Vartiaisen fani ei – paljolti siitäkin syystä, että mä olin joissain perusteluissani hieman epäselvä.

Joten selvennetään, senkin uhalla, että tarjolla on puuduttavia perusasioita. 11-minuuttinen video on jaettu kolmeen osaan:

  1. Verta naamaan kaikille, kiitos. (0.00-1.39)
  2. Moraalinen lukukoodi (1.40-5.00)
  3. No miten niitä uusia biisejä sitten pitäisi käsitellä? (5.01-11.09)

Seuraavaks vlogissa jotain muuta kuin media-analyysiä, eiks joo?

Mä oon Antti. Stop, Shake, Honey, Go on Facebookissa, ja mä oon esim. Twitterissä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s