Hei yks tärkee juttu Mumrunnerista ja niiden uudesta videosta

Tai kolme juttua.

  1. Mumrunner on hyvä bändi.
  2. Mumrunnerin Cascais on hyvä biisi.
  3. Mumrunnerin Cascais-biisin video on hyvä video.
  4. Mumrunner on siitä poikkeuksellinen surinakitarabändi, että niillä on hyviä biisejä, ei vain tyylikästä soittoa ja soundia.
  5. Mumrunner on bändin nimenä sellainen, että mä en ihan ymmärrä sitä. Mä aluks muistin, että se on Mummyrunner, joka olis ollut jotenkin selkeämpi, mulle.
  6. Sit mä ajattelin, että joooooo, että eihän se oo mikään muumiojuoksija vaan ÄITIJUOKSIJA! Niin kuin Momrunner, mut eihän sekään mennyt oikein.
  7. Koska: Mum = silent, quiet, mute, dumb, tight-lipped, close-mouthed, uncommunicative, unforthcoming, reticent, secretive.
  8. Paitsi että: Mum = The British, Australian, New Zealand and South African equivalent to the American and Canadian Mom.
  9. Niin että nimen suhteen mä en tiedä, mitä uskoa.
  10. Ja sekin mun piti googlata, että mikä saatanan Cascais, että onks se se Nissanin uusi katumaasturi. Mut ei, se on rannikkokaupunki Portugalissa.

Eikä tässä ollut kolmea juttua, vaan ykstoista. Tulee pikkasen mieleen se yks runo, joka meni jotenkin näin:

Mä oon kirjoittanut tätä runoa tunnin
ja saanut aikaan
vain kolme riviä.
Oho, neljä.

En mä ees tiedä varmaks, onko tollaista runoa olemassa, mutta muistaakseni oli.

Tää Mumrunnerin Cascais-biisi on kyl silti rautaa!

Mä oon Antti. Stop, Shake, Honey, Go on Facebookissa, ja mä oon esim. Twitterissä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s