Animal Collectivelta tuli uus biisi Kinda Bonkers ja mä oon pitkästä aikaa taas innostunut Animal Collectivesta

Niinku vuonna 2010, kun tosi moni teki kesäistä musaa.

Ennen kuin tropical house tuli ja pilas kaiken.

Niinku Kokomo älläsdeessä.

Niinku chillwavee älläsdeessä.

Niinku silloin, kun Animal Collective oli tosi hauska bändi.

Kaikesta hölmöstä hetkutuksestaan huolimatta poppibiisi.

Hippimeno.

Hippikesä 2017 tulossa selvästi.

Kinda Bonkers.

Mä oon Antti. Stop, Shake, Honey, Go on Facebookissa, ja mä oon esim. Twitterissä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s