Se alkaa viimeistään nyt olla sunkin aika hypätä Kairon; IRSE! -wagoniin

Mulla kävi sillain kivasti, että muutamia viikkoja sitten Svartilta tuli postia, eikä mitä tahansa postia… VAAN PROGEPOSTIA! Ja niin kuin kaikki progepostia joskus saaneet tietävät, se on posteista arvaamattominta, kun sisällöstä ei heti tiedä.

Eli kun soittimen edessä on kaksi albumia, sellaista, joiden kansista ei ole ihan varma (ainakaan pää selvänä), jonka biisit on pitkiä ja laulujen nimet outoja. Että tää on nyt sellaista menoa, että jos haluaa oikeasti päästä sisälle, on pakko antaa omastaan jotain. Keskittymisestään. Ajastaan. Elämästään. Ilman varsinaista lupausta siitä, että jossain vaiheessa luovutettu aika konkretisoituisi elämykseksi.

Koska eipä vain hyvä proge ihan kolmessa minuutissa avaudu.

No mä oon nyt sitten aina sopivan rauhallisissa väleissä laittanut seinäjokelaista Kairon; IRSE!ä soimaan. Yrittänyt sisäistää bändin 5 – 13-minuuttisia biisejä ja saada niistä tarpeeksi napakkaa otetta. Huomannut, että ne ovat aika isokokoisia möhkäleitä syliin otettavaksi, yrittänyt silti, uudestaan. Kulkenut läpi Sinister Waters II:n synapulputusten ja Starikin vapaajazzeilun. Välillä vaihtanut alun perin vuonna 2014 ilmestyneen Ujabasujaba-levyn shoegeizailuun, kun se on mulle helpompaa. Ja sitten sukeltanut takaisin uuden levyn monipolvisiin ja välillä käsittämättömiinkin sokkeloihin.

JA KYL TÄÄ NYT LOPULTA ALKAA JYTISTÄ!

Jos haluat päästä helpolla, kuuntele Sinister Waters II, Ruination ja Valorians ekoina.

Ja sit loput.

Ja jos mietit, että mikä helvetin Kairon; IRSE!, niin lue The Guardianista. Just SIITÄ The Guardianista.

…ja tässä uudelleen julkaistu Ujabasujaba.

Mä oon Antti. Stop, Shake, Honey, Go on Facebookissa, ja mä oon esim. Twitterissä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s