Pöllöjen uusi levy on sympaattista suomipoppia + mun 2 erityistä kohtaamistani pöllöjen kanssa

Pöllöt on kiva bändi. Niillä on oikeita biisejä, esitettynä niin kuin biisejä esitetään. Verrattuna siihen, että maailma on täynnä yhtyeitä ja artisteja, joilla on tuottajan kasaan kursimia biisejä, esitettyinä niin kuin sitä biisiä ei oikeasti ole koskaan esitetty.

Yhtyeen debyyttialbumi, kolmisen vuotta sitten ilmestynyt Pöllöt on yhä mun yks suosikkilevyistäni. Varsinkin biisi Lentokone. Uusi levy Metsäpalo on vähemmän huojuva, mutta samalla tavalla maata lähellä oleva kuin se ensimmäinenkin.

Mistä päästäänkin siihen toiseen aiheeseen.

Mun 2 erityistä kohtaamistani pöllöjen kanssa

Viime keväänä mä oikein tuhlasin ja ostin puusankaiset Pöllöt-merkkisen aurinkolasit, tietäen, että olen patologinen aurinkolasien hävittäjä. No koko kesä meni upeiden blehojen kanssan diivaillen, kunnes sit syksyllä hukkasin ne. Se oli odotettavissa, mut silti harmitti, kun nelisen kuukautta meillä oli mennyt niin hyvin.

Mutta toisin kuin IKINÄ AIKAISEMMIN, tarina sai onnellisen lopun. Nimittäin löysin aurinkolaisini parisen viikkoa sitten OMASTA KIRJAHYLLYSTÄNI! Siinä ne olivat möllöttäneet koko syksyn ja talven.

Ai että.

Ja sitten tää toinen, kun junnuna me oltiin Tampereella Vaakkolammin rantamilla, milloin koiruuksia suunnittelemassa, milloin niitä toteuttamassa, milloin kalastamassa, milloin lammen jäällä kävelemässä tai luistelemassa, niin tänä yhtenä kertana me mentiin erääseen semisalaiseen paikkaan polttamaan semisalaa tupakkaa. Se oli sellainen kiva suojainen poukama siellä Vaakkolammin toisella puolella. No siinä lainrikkomisen lomassa mulle tuli pikku hätä, joten tassuttelin sivummalle ”heittämään kepillisen”, ”kättelemään pääministeriä”, ”vierailemaan luonnon isoon hotelli helpotukseen”. Mutta kun olin edennyt pari kolme metriä, MUN EDESTÄNI LEHAHTI LENTOON IHAN KIPEEN KOKOINEN HUUHKAJA! Se oli ollut siinä, ihan totta, SYÖMÄSSÄ PYYDYSTÄMÄÄNSÄ SORSAA!

Jumalauta, kun oli samaan aikaan hienoa ja pelottavaa. En oo koskaan tuon jälkeen nähnyt huuhkajaa luonnossa.

Ja jos mietit, että eiks huuhkaja oo huuhkaja eikä pöllö, niin mä voin sanoa, että huuhkaja on suurikokoinen pöllölaji.

Et kuuntele tästä alta tää Pöllöjen uusi levy, se on oikein mainio.

Mä oon Antti. Stop, Shake, Honey, Go on Facebookissa, ja mä oon esim. Twitterissä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s