Tämäpä on oikein hyvä levy tämä OK Cultin levy

Voi olla, ettei käytökseni edusta käytösten valtavirtaa, mut mulle OK Cult on ollut  bändin nimenä pienehkö ongelma. Tai, jos asiaa tarkemmin ajattelee, suurehko ongelma. Suurehko siksi, että se toi mulle mieleen kaksi muuta orkesteria: Ok Gon ja The Cultin, ja koska mielikuva näiden kahden yhtyeen risteytyksestä ei ollut mieleinen, olin jättänyt bändin biisit sekä huomiotta että kuuntelutta.

No joo, kun noin viikko sitten jäbät kirjoittivat minulle kertoakseen ensimmäisen albuminsa ilmestyneen, ajattelin ottaa sen kuunteluun. (Koska se on vähintä mitä voin tehdä, jos bändi kerran näkee sen vaivan, että tekee levyn ja vielä promoaa tuotostaan henkilökohtaisella kirjeellä.) No mä avasin Spotikan ja painoin olohuoneen täyteen OK Cultia ja huomasin, että HEI SAATANA, NÄÄHÄN OSAA TÄN HOMMAN! Rokkibiisejä maustettuina kivalla räimeellä ja rämeellä. Pikkasen länkkäriä, paljon melodiaa ja persoonaa. Ja hyviä biisejä!

Jos bändi on outo, muutama vuosi sitten julkaistut Break Loose ja Black Mambo kannattaa ottaa ensin soittoon. Sit albumin avaustsibale Head Inside Another Head. Ja sitten loput.

Hyvä jätkät, oikein hyvä.

Mä oon Antti. Stop, Shake, Honey, Go on Facebookissa, ja mä oon esim. Twitterissä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s