Henna Narva on just sellainen indiepoppailija, jota mä oon odottanut

Teidätkö kaveri mitä? Mä oon toivonut, että Suomessa olisi kevyttä indiediscoa tekevä naisartisti. Ja just tässä tapauksessa naisartisti, koska u know, emmä tiedä, tietyt laulut kuulostaa erilaiselta naisen kuin miehen laulamina. Ja just tää juttu on sellainen.

Tarkoitan nyt sitä genreä, jonka keskusbiisejä ovat esimerkiksi Rainbow Arabian Without You ja The Naked And Famousin Young Blood. Täydellisiä indiepoppailuja, sellaisia, joissa on kevyet sanat, hyvä melodia, tarttuva kertsi, tarpeeksi kasaria, tarpeeksi 2000-luvun ensimmäisen vuosikymmenen soundimaailmaa, mutta ei lainkaan sitä (mulle loppuun kulunutta) nykyistä Spotify top50 -tuotantoa.  Jota ei ole aikaisemiin tehty Suomessa kovin hyvin, tai ollenkaan. MUT NYT ON, KUN MEILLÄ ON UPEA HENNA NARVA!

Niin että kuka ja mikä?

Henna Narva. Kotoisin Muhokselta, ihastunut pienenä Spice Girlsiin, kirjoittaa ja äänittää itse biisinsä, rakastaa mopseja, tekee vapaaehtoistyötä ja on harrastanut taekwondoa, kun-fu’ta ja jujutsua.

Niin että!

Henna Narvan eka sinkku on nimeltään Kotistereot. Se on hauska rakkauslaulu. Sen on tuottanut Lake Jons -yhtyeen Jooel Jons. Se on mulla just nyt tehosoitossa.

Mä oon Antti. Stop, Shake, Honey, Go on Facebookissa, ja mä oon esim. Twitterissä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s