Oskari Ruohonen tekee valtavirtamusaa ja mä pidän siitä oikein paljon

Aika jännä homma on muuten tämä ajan kuluminen. Että muistatko Traffic Islandin? Tai Yournalistin? Ne oli hyviä (indie)poprockbändejä, erityisesti jälkimmäinen, jonka biisi Nigerian Girl kuului blogin suosikkeihin noin kuusi vuotta sitten. Ja mitäs niistä Traffic Islandin levyistä on aikaa? Kymmenen vuotta?

Niin se jännä homma on, että kun aika kuluu, asiat unohtuvat, mutta vielä helpommin unohtuvat syyt ja niiden seuraukset. Ns. yhdistävät tekijät. Ja että siks mä en aluks yhdistänyt Oskari Ruohosta kumpaankaan em. yhtyeeseen ja puolihuolimattomasti ajattelin, että jäbä olis semisti uusi artisti.

Joo, Oskari on alkanut tehdä mainstreamia, mut omalla tavallaan. Hänen ensimmäinen soolosinglensä Mitä se sua haittaa on modernisoundinen, isokertsinen ja hittihakuinen ralli, jota kun aluksi kuuntelee ns. indieblogikorvilla, ajattelee että eeeeeeh, mut viimeistään tokassa kertsissä tajuaa, et kyl tää on upea biisi. Oskarihan on aina ollut erittäin hyvä laulaja, mutta vaikuttaisi siltä, että vuosien mittaan hän on vain parantunut. Ja jos Yournalist oli monien musiikkilajien yhdistelyssään herttaisen sekava, nyt Ruohonen on tiivistänyt ilmaisuaan – asia, joka on aika tärkeä, jos haluaa suuremman yleisön suosiota.

Mä toivon tosi paljon, että suomalaiset ymmärtävät, kuinka kova artisti tässä on. Ja jos sä oot kova musadiggari ja hieman epäilet asiaa, kannattaa tsekata, kun Ruohonen esittää biisinsä livenä omassa kotistudiossaan.

Loistavaa, sekä musiikillisessa että kaupallisessa mielessä.

Mä oon Antti. Stop, Shake, Honey, Go on Facebookissa, ja mä oon esim. Twitterissä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s