Mä luulin, että The Wrecking Queens valitsi väärän biisin sinkuks, mut ei ne valinnutkaan

Mulla on ollut jo vuosia tällainen teoria, ettei muusikoita pitäisi koskaan päästä tekemään biisejä.

Se ei tietenkään ole IHAN kokonaan totta, mutta pääosin on. Soittamaan kyllä. Ja sovittamaan. Ja antamaan mielipiteensä. Mut tekemään… ääh, ei muusikoiden biiseistä juuri koskaan tule oikein mitään. Ne on monimutkaisia ja haastavia ja taiteellisesti kunnianhimoisia ja niihin on otettu vaikutteita just vääristä paikoista ja niitä on tosi kiusallinen kuunnella, kun periaatteessa niissä on moni asia kohdallaan, mut vielä useampi pielessä. Kuten vaikka fokus, joka on lähes aina siinä biisissä eikä tunteessa, jonka biisi kokonaisuutena voisi kuuntelijassa saada aikaan.

Joo joo joo, kyl poikkeuksiakin on, mutta ei yhtä paljon kuin tähän perussääntöön sopivia.

Tässä vaiheessa sinä saatat kysyä, että miten tämä asia liittyy The Wrecking Queensiin, että onks ne vai sit jotain muusikoita ja näin ollen huonoja biisintekijöitä? Ja mä vastaan, että mistä mä tiedän, ei toi edellinen liity mitenkään The Wrecking Queensiin, mä vaan jostain syystä aloin hölistä aiheesta. Tai kyl mä sen tiedän, että ne EI OO huonoja biisintekijöitä, koska niillä kerran on niin paljon hyviä biisejä, mut sitä mä en tiedä, onko ne muusikoita. Jos on, niin toi edellinen vaikuttaa mun kannaltani enemmän tai vähemmän kiusalliselta lätinältä.

TOSIN HEI! On yks toinen pikkasen tuon edellisen kaltainen juttu, joka liittyy The Wrecking Queensiin. Ja se on se, että singlen valinta pitäisi antaa ihmiselle, joka tietää PALJON singlejen valinnasta. Se on harvoin bändi itse, koska aika monessa bändissä on muusikoita. Ja jos muusikot on huonoja tekemään biisejä, ne on vielä huonompia valitsemaan singlejä.

Tai hei…

Ei tääkään liity The Wreckin Queensiin.

Tää liittyy minuun.

Mä oon nimittäin ajatellut jo reilun kuukauden, että bändi teki virheen, kun valitsi videobiisikseen Goldenin eikä Beverlyä. Mun mielestä jälkimmäinen on tosi hitikäs ja tasapainoinen ja tarttuva ja soundillisesti ehjä, kun taas ensimmäinen on omaan makuuni keinoiltaan hieman vanhentunut, niinku circa 2012 hipsterpop tai jotain, ja mä en oikein jaksa sitä enää. Mut tätä ajatonta popmusiikkia näytän jaksavan.

Silti mä tiedän olevani väärässä tässä asiassa.

Ehkä.

Ajattelin vain kertoa, että en mäkään mikään ihan kybänolla jätkä ole.

Mut tää biisi on.

Mä oon Antti. Stop, Shake, Honey, Go on Facebookissa, ja mä oon esim. Twitterissä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s