Tiedätkö One Directionin Harry Stylesin? No sen eka single on ihan kipeen hyvä

Ai että, nyt menee kuulat sekaisin. One Directionista tuttu hurmuri Harry Styles julkaisi tänään ensimmäisen soolosinglensä Sign of the Times ja vaikka asiaa miten päin kääntelisi, se on erittäin onnistunut.

Biisin mainospuhe on ohjannut ihmiset ajattelemaan David Bowieta ja 90-lukulaisia voimaballadeita, ja sen nimi on tietysti (melkein) sama kuin sillä Princen biisillä ja albumilla. Popista on otettu askel ajattomuutta kohti, kuitenkin niin, että tuotanto on harkitun siloiteltua ja ns. varmaa. Mun mielestä hyvällä tavalla, vaikka kyl mä ymmärrän, jos jonkun korvissa Sign of the Times soi geneerisenä ja kuluneena.

Mulle tän biisin JUTTU on ton pre-choruksen melodia. Siis tän: If we never learn, we been here before / Why are we always stuck and running from the bullets?

On mahtavaa, kun poikabändiläinen onnistuu. Se on sit taas ihan eri juttu, jääkö tää mulle kestokuunteluun vai ei.

Mä oon Antti. Stop, Shake, Honey, Go on Facebookissa, ja mä oon esim. Twitterissä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s