Viisi perkeleen hyvää syytä katsoa Big Wave Ridersin uusi video

Jo vuosia blogin suosikkibändeihin lukeutunut Big Wave Riders on julkaissut uuden musiikkivideon viime vuonna ilmestyneeltä albumiltaan Endless Summer. Levy on kauttaaltaan laadukas ja mua pikkasen harmittaa, etten antanut sille Soundin arviossani neljää tähteä. Onneksi muuten kehuin.

Crest Of A Wave on kova biisi. Erittäin kova. Kirjasin ylös viisi perkeleen hyvää syytä katsoa siitä tehty video.

  1. SE ON OIKEA MUSIIKKIVIDEO! Tekniseltä tasoltaan laadukas, käsikirjoitettu, hyvin näytelty, musiikin kanssa yhteen pelaava. Siihen on nähty vaivaa, ja se näkyy lopputuloksessa. Se ei ole nettipätkistä koottu montaasi tai kännyköillä kuvattu kiertuevideo tai ykkösellä purkkiin vetäisty liveketkutus. Ei niissäkään sinänsä vikaa ole, mutta kyl laatu on aina laatua.
  2. SIINÄ ON PERKELEEN HAUSKAA TANSSIA! Tanssiminen on kivaa. Mä tykkään tanssia. Mä tanssin paljon kotona, sekä yksin että ihmisten nähden. Mä tanssin työpaikalla ja mä tanssin keikoilla. Ja tämän videon ansiosta on suuri mahdollisuus, että mä otan ton yhden muuvin omaan repertuaariini.
  3. NIMITTÄIN SIINÄ ON VARJONYRKKEILYTANSSIA! Ja just oikeassa kohdassa. Siinä biisin maagisessa nostatuksessa ennen lopun maailman parasta ooo-oo–oooo-kuorokohtaa. VARJONYRKKEILYTANSSIA PERKELE! Voi että.
  4. SILLÄ OIKEASTI HALUTAAN SANOA JOTAIN! Tarpeeksi suoraan, mutta ei niin suoraan, että tylsistyisi. (Niin mitä sillä halutaan sanoa? Kato ite.)
  5. JA KUN SE BIISI ON NIIN ÄSSÄ! Siis joo, mä vertasin sitä The Strokesin materiaaliin, että se ois jotenkin huono juttu, mutta paskat se mikään huono juttu on. Eikä tää edes oo niin strokesia. Sitä paitsi, milloin viimeeks Suomessa on tehty parempaa hittivetoista tanssi-indierockia? Ei kuule aikoihin.

Hyvä jätkät, hyvä!

Mä oon Antti. Stop, Shake, Honey, Go on Facebookissa, ja mä oon esim. Twitterissä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s