Yhtye nimeltä Hän saa minut keksimään monta synonyymiä rakastelulle

Kuvittele se juttu, jos suosikkiyhtyeet Pää Kii ja Teksti-tv 666 harrastaisivat rakastavaisten kivaa eli hölkytyskölkytystä eli lemmen pumppajumppaa eli woo-hoo-hoota eli rakkauden kärmylin syöksyntää kielletyllä rämeiköllä eli tuhmaa löylytystä eli airot veteen veto -hommia eli joghurttipurkailua eli perinnefyysisyyttä eli lapa jäähän ja nimi lehteen -höykytystä eli nussintaa eli panemista.

Ja tämän kauniin hetken tuloksena syntyisi biisi. Laulu, jonka sanoitus maistuisi elämältä. Laulu, jonka sävellys olisi perinteinen, juuri oikealla tavalla, ei kuluneella vaan tutulla. Jonka fiilis tempaisi mukaansa, jonka kitarat rallattaisivat kuin tuhat iloista aurinkoa ja jonka laulussa hukkuisivat elämän valttikortit ja kiinni pysyisivät taivaan portit.

Yhtye nimeltä Hän on tehnyt sellaisen kappaleen.

Se on hitimpi kuin se edellinen, jota hehkutin.

Mä soitan sitä just nyt lujalla.

Mä oon Antti. Stop, Shake, Honey, Go on Facebookissa, ja mä oon esim. Twitterissä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s