Kasperin uus biisi Laitan piiloon kaiken on surullinen ja kaunis ja mä pidän siitä erittäin paljon

Helsinkiläisen Kasperin Pehmeä aika lienee kevään odotetuin levy meidän taloudessamme. Se oli sitä jo aiemmin, mutta nyt se on sitä vielä enemmän.

Hehkuttelin jäbää muutama kuukausi sitten, kun hän oli julkaissut kaksi ihastuttavaa ja omaperäistä poppibiisiä (Mä täytän aikaa, Tunnetkohan säkin niin). Tänään ilmestyi hänen kolmas singlensä Laitan piiloon kaiken ja se on vielä noita edellisiäkin upeampi: herkkä, kaunis, surullinen ja melodisesti taidokas pala, joka käsittelee (turhaa) yritystä hylätä omat tunteensa.

Usein hyvissä lauluissa on joku tietty kohta, jonka ansiosta se nousee normaaliuden yläpuolelle. Laitan piiloon kaikessa se on tämä ekan kerran 51 sekan kohdalla alkava Hei-tän sen me-ren poh-jaan -kohta.

Viisi tähteä sille, viisi tähteä biisille.

Mä oon Antti. Stop, Shake, Honey, Go on Facebookissa, ja mä oon esim. Twitterissä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s