SELL MY SHOES! Viikon paras rokkirenkutus tulee Kids Musicilta

Mä tuskin olen ainoa, joka haluaisi olla töissä levykaupassa ja levy-yhtiössä ja baarissa, mutta ilman taloudellisia realiteetteja tai tarvetta tehdä oikeaa työtä. Siis mähän olen tosi kova tekemään hommia, että tää ei oo mitään slacker-puhetta, vaan että SE AJATUS just siitä levykaupasta ja seiskatuumaisten vinyylien julkaisemisesta ja bändi-illoista ja sen sellaisista on niin ihana, ettei sitä haluaisi pilata arkisella aherruksella.

No joo, mä teen mitä teen ja oon tosi tyytyväinen, mutta aina välillä tulee sellainen olo, että mä haluaisin julkaista ainakin niitä seiskoja.

Ja jos mulla ois pistää omista tarpeeksi, olis tosi kiva julkaista vaikka Kids Musicilta jotain. Ehkä sillain 50 kappaleen painoksena, ja niitä sit myytäisiin tälle pienelle mutta innokkaalle porukalle. Ja sit mä järjestäisin jotkut hassut levyjulkkarit, jossa tarjottaisiin ilmaista kaljaa ja sipsejä kaikille. Ja meillä olisi tosi kivaa.

Kids Musicin uusi biisi Sell My Shoes on IHANA! Soita sitä lujaa, niin mäkin teen. Lisää bändistä täältä, paitsi että toi mun tapa julistaa bändi Johannes Leppäsen omaksi ei oo ihan hyvä tapa, kun ei se yksin Johanneksen bändi oo.

Mä oon Antti. Stop, Shake, Honey, Go on Facebookissa, ja mä oon esim. Twitterissä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s