Oi että tää norjalainen Hjerteslag onkin ihastuttava bändi!

Siinä mä vaan olin autossa matkalla kohti Tampereen keskustaa, kello oli jotain ehkä varttia yli viisi aamulla, eli se aika, kun mä yleensäkin oon matkalla töihin. Siinä vajaan puolen tunnin aikana ehtii kuunnella pätkän podcastia tai puolet jostain levystä tai jotain.

No tänään aamulla aurinko paistoi tosi kauniisti ja fiilis oli rauhallinen ja hyvä, just sellainen, että oli hyvä syy tutustua uusiin biiseihin. Ja niin kuin aikoinaan junnuna, kun olin innokas kalastaja ja joskus ekalla heitolla sain napattua hauen veneeseen, ensimmäinen soittamani biisi oli niin kova, etten oo tänään tarvinnut muita.

Hjerteslag, Norjan Loddefjordista kotoisin oleva punkahtavaa poppia tai popahtavaa punkia soittava kokoonpano, ollut olemassa vuodesta 2011, julkaissut kaksi albumia, joista uusin, Vannmann 86, ilmestyi viime vuoden lopulla. Ja tää biisi Kong Oscars Gate, ei ihan ekasta kertsistä vielä upee, mutta vikan kohdalla sit tuntuikin paremmalta kuin moni muu.

Jätkillä on kiva rokkipose ja bändisoiton perusasiat hallussa. Meno on paikoin romanttista ja paikoin melankolista, kivalla tavalla tuoretta ja energistä, vaikkakin musiikkimielessä hyvin tuttua.

Mua kun tuttuus ei haittaa, niin AI ETTÄ! Koko levykin kuulostaa kivalta.

Mä oon Antti. Stop, Shake, Honey, Go on Facebookissa, ja mä oon esim. Twitterissä ja Instagramissa.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s