Voiko laittaa? Osallistu ultimaattiseen LOIRIPLUKARI-VISAAN!

Kuluneet neljä kuukautta ovat olleen kauniita. Virkistävät aamut, kuulaat päivät, kosteat nurmet. Ja Loiriplukari, Kalle Taivaisen käsistä lähtenyt projekti.

Aluksi pienen piirin vitsi, sitten hieman isomman, kunnes eräänä päivänä Antti Lähde kirjoitti Loiriplukarista Aamulehteen JA KAIKKI SEKOSIVAT! Ilta-Sanomat, Iltalehti, Helsingin Sanomat, Ylen aamu-tv, nettikansa. Klikit alkoivat kerääntyä, Loiriplukarin maine kasvaa. Taivainen tuli muutamalle keikallekin. Seiskatuumaisen vinyylilevyn julkaisusta sovittiin.

Ja eilen, 25. heinäkuuta Loiriplukarin suurin hitti Ei voi laittaa verotukseen ylitti YouTubessa maagisen 100 000 katselun rajan. Ja sehän on sellainen juttu, että jos video ylittää maagisen 100 000 katselun rajan, on aika ULTIMAATTISEN LOIRIPLUKARI-VISAN!

Kymmenen kysymystä, tarjolla mainetta ja kunniaa. Anna palaa!

(Tässä on sellainen ärsyttävä juttu, että visa avautuu uuteen ikkunaan, koska mulla ei oo blogialustassa yhtä PLUGARIA! Mut toimii se noinkin.)

visa.JPG

Mä oon Antti Granlund, radiojäbä, manserokin kuningas ja poikkeuksellisen hyvä halaaja. Oon tuottaja Bauer Median omistamassa Iskelmä-radiossa sekä musiikkikirjoittaja Soundissa ja tässä blogissa. Stop, Shake, Honey, Go on Facebookissa, ja mä oon esim. Twitterissä ja Instagramissa.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s