APUA! Mitä tässä Have You Ever Seen The Jane Fonda Aerobic VHS:n uudessa biisissä lauletaan?

Ihana, lähes kaikki vaikutuspiirinsä alueelle päässeet ihmiset hurmannut Have You Ever Seen The Jane Fonda Aerobic VHS? julkaisi tällä viikolla uuden biisin Magic Swimming Pants. Se on melodinen, räyhäkäs ja tarttuva, hassu, rokkaava ja tarpeeksi lo-fi, eli sellainen, josta luultavasti sinäkin kovasti tykkäät, jos luet vakkaristi Stop, Shake, Honey, Gouta.

Mutta eräs jännä asia biisissä on. Se tekee minusta lapsuuden ystäväni Teemun.

Teemulla oli katsos tapana laulaa äänekkäästi suosikkibiisejään siitä huolimatta, kuinka hyvin hän tiesi, mitä niissä lauletaan. Esimerkkejä olisi lukuisia, mutta kerrotaan se legendaarisin: Bon Jovin You Give Love a Bad Namen kertsi kuului Teemun laulamana muodossa: ”Sapeli haa, a beibee haa, Jukilla, batman.”

Ja kun mä tässä oon parin päivän aikana yrittänyt lauleskella Magic Swimmign Pantsia, lopputulos on jotain vastaavaa.

Ensin säkeistö: You are my home, I looking for, knocking doors in my morning gown. That’s a show, and as it go, I’m sleeping with the guy I know.

Sitten bridge, jossa toi yks lause mennee oikein: Ain’t got no briiitiisshiniidishow, I GOT MY MAGIC SWIMMING PANTS ON!

Ja lopuksi räjähtävä kertsi: Swimmign through the braidnamgaaa, doiomiarttinaaaa, I’M GONNA KITCHEN SINK, THIS WILL BE BETTER OF DEAD!

Että tota. Ässä biisi, ehdottomasti, mut jos joku tietää oikeat sanat, mä otan ne mielelläni vastaan.

Have You Ever Seen The Jane Fonda Aerobic VHS? julkaisee toisen albuminsa Jazzbelle 1984/1988 tammikuussa 2018. Onkohan sen vinskapainoksen sisäpussissa sanat printattuna?

Mä oon Antti Granlund, radiojäbä, manserokin kuningas ja poikkeuksellisen hyvä halaaja. Oon tuottaja Bauer Median omistamassa Iskelmä-radiossa sekä musiikkikirjoittaja Soundissa ja tässä blogissa. Stop, Shake, Honey, Go on Facebookissa, ja mä oon esim. Twitterissä ja Instagramissa.

3 kommenttia artikkeliin ”APUA! Mitä tässä Have You Ever Seen The Jane Fonda Aerobic VHS:n uudessa biisissä lauletaan?

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s